måndag 7 mars 2011

Måndag :((

Hej! Nu e de ju måndag :( Men iallafall skolan va helt lyckad idag. Så här gick den till:
- finska
-modde
-geografi
-modde
-matte.  Helt Ok timmar nog, men sen efter skolan hadd jag dansklubb. De var superlkul (: Sen 20 minuter efter det hadd jag piano och sen kom pappa efter mej och nu e jag hemma. Klockan 19.00 ( finsk tid) är det fotisträning i solf skola. Yee! :) Den slutar kl. halv 9 så ja kanske inte hinner blogga :/ Men ja ska försöka :)  Men nu sitter ja bara och försöker få nån fin design och bakgrund den som vi har nu är bara "tillfällig". Imoron är de klubbtävling i skate 2,7 km och på onsdag tror ja de åkså va tävling men ja är int säker men om int så far jag på fotisträning. På torsdag är de skolskidningarna och sen på kvällen tror jag de är skidträning eller va de tillome tävling? Måst kolla upp det. Men måst bara säga att soffis nya tele äger groft! Den e superbra! Vill åkså ha en sån! Men igår fråga pappa om ja vila tapetsera och göra om mitt rum mot sommaren. Och jag sa ju såklart ja! Så de ska jag få göra! Ja och en sak till! Rebecka ha ju int skrivi nånting i bloggen. De beror på att int hon slipper in på den. Vi vet int riktigt va de e för fel. Men vi skall nog försöka få det att funka. Nu ska jag no gå och börja söka fotiskläderna och äta mat. Ha de bäst! //Hannah

Inga kommentarer: